Reklamacje
Reklamację należy składać w formie elektronicznej na adres sklep@b2cmarket.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
- kartę gwarancyjną jeżeli została wydana
- paragon lub fakturę potwierdzającą zakup (wystarczy kserokopia)
Sprzedawca może odmówić rozpoznania reklamacji, jeśli wskazane przez Kupującego dane nie będą wystarczające do rozpatrzenia reklamacji, w tym ustalenia Umowy, której reklamacja dotyczy lub danych umożliwiających kontakt z Kupującym.
Reklamacja powinna zostać rozpatrzona w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Sprzedawcę poprawnie złożonej reklamacji.
O rozstrzygnięciu reklamacji Kupujący zostanie poinformowany drogą poczty elektronicznej bądź poczty tradycyjnej (list polecony). Odpowiedź na reklamację przesłana przez Sprzedawcę Klupującemu listem poleconym, a przez Klupującego nie odebrana, traktowana będzie jako skutecznie doręczoną.